Тематична робота з Громадянської освіти
за темою Україна,Європа,Світ
1 варіант.10а, 10б.
Термін
до 20:00 ( хто виконав тести за 17.05. ) 31.05.
до
16:00 ( хто їх ще не виконав ).31.05.
1.Міжнародне
право – система юридичних принципів і норм договірного і звичаєвого характеру,
які виникають у результаті погодження між державою та іншими суб’єктами
міжнародного співтоваривства, що регулює відносини з метою мирного
співіснування. А.Так. Б.Ні.
2. Декларацію про
державний суверенітет України було прийнято: А. 28.06.1990. Б. 16.07.1990. В.
28.06 1996.
3. Складний і
суперечливий соціально – економічний процес налагодження тісного
співробітництва європейських держав. Є одним із проявів провідної тенденції
сучасного історичного розвитку – посилення всебічної взаємозалежності держав,
передусім в економічній сфері, та подальшого зближення цивілізаційно
споріднених національних спільнот. А. Інтеграція. Б. Міграція. В. Депортація.
4. Нині Україна підтримує
активні дипломатичні відносини з 70 країнами світу, але не має своїх постійних
представників у таких міжнародних організаціях, як ЮНЕСКО, МАГАТЕ. А. Так. Б.
Ні.
5. У якому місті
розміщено Європейський суд з прав людини? А. Варшава. Б. Страсбург. В. Лондон.
6. Надзвичайно
важливим питанням було визнання України державами світу.Першими Україну
визнали: А.Польша і Канада. Б. Латвія і Литва. В. Канада та США.
Тематична робота з Громадянської освіти
за темою Україна,Європа,Світ
2 варіант.10а, 10б.
Термін
до 20:00 ( хто виконав тести за 17.05. ) 31.05.
до
16:00 ( хто їх ще не виконав ).31.05.
1.Міжнародне
право – система юридичних принципів і норм договірного і звичаєвого характеру,
які виникають у результаті погодження між державою та іншими суб’єктами
міжнародного співтоваривства, що регулює відносини з метою мирного
співіснування. Б.Так. А.Ні.
2. Декларацію про
державний суверенітет України було прийнято: Б. 28.06.1990. А. 16.07.1990. В.
28.06 1996.
3. Складний і
суперечливий соціально – економічний процес налагодження тісного
співробітництва європейських держав. Є одним із проявів провідної тенденції
сучасного історичного розвитку – посилення всебічної взаємозалежності держав,
передусім в економічній сфері, та подальшого зближення цивілізаційно
споріднених національних спільнот. В. Інтеграція. Б. Міграція. А. Депортація.
4. Нині Україна підтримує
активні дипломатичні відносини з 70 країнами світу, але не має своїх постійних
представників у таких міжнародних організаціях, як ЮНЕСКО, МАГАТЕ. Б. Так. А.
Ні.
5. У якому місті
розміщено Європейський суд з прав людини? А. Варшава. Б. Страсбург. В. Лондон.
6. Надзвичайно
важливим питанням було визнання України державами світу.Першими Україну
визнали: Б. Польша і Канада. А. Латвія і Литва. В. Канада та США.
Тестова робота з історії України для 10-А
за темою Україна в роки Другої світової
війни.
термін
виконання 29.05. 2 урок, 2 варіант.
1.Співвіднести термін з його характерною ознакою. Б. «Українська карта». А. «Українське
питання». Г. Пакт Ріббентропа – Молотова. В. Договор про дружбу й кордон. Є.
Латвія. Д. Литва. Ж. Сушко. З. Ватутін. І. Берест. Л. Бессарабія. К. Північна
Буковина. М. Тимошенко. 1. Найпомітніша фігура закритого процесу у Львові. 2.
23.08.1939. 3. командир українського
легіону створеного абвером. 4. Начальник штабу Українського фронту. 5.
28.09.1939. 6. Комплекс проблем у міжнародних відносинах пов’язаних із
українською проблемою в міжвоєнній Європі. 7. Держава, яка за таємними
протоколами опинилась в зона впливу СРСР. 8. Командувач Українського фронту. 9.
Це питання про роль українського фактора у внутрішньому житті держав, до складу
яких входили українські землі. 10. Регіон, який СРСР окупує в 1940 році. 11.
Держава, яка за таємними протоколами опинилась в зоні впливу Німеччини. 12.
Регіон, який за таємними протоколами опинився в зоні впливу СРСР.
2. Установіть відповідність. 2. Олексій Берест. 1. Кузьма Дерев’янко. 5. Сидір Ковпак. 4.
Кожедуб. 3. Тарас Боровець. 6. Олег Ольжич.
8. Ярослав Стецько. 7. Роман Шухевич.
10. Львів. 9.Одеса. 12. Рівне. 11.
Ужгород. А.Військовий діяч, командувач 3, згодом 2
Українським фронтом. Б. Генерал, приймав
капітуляцію Японії в 1945 р. В. Командир
партизанського з’єднання, двічі Герой
Радянського Союзу. Г. Лейтенант, що встано-
вив Прапор перемоги над рейстагом. Д.
Пілот, збив понад 60 літаків ворога, тричі Ге-
рой Радянського Союзу. Є. Командир УПА. Ж.
Голова українського уряду, створеного
у Львові 30.06..1941. З. Командир «
Поліськой Січі» з псевдонімом Т.Бульба.І. Лідер
однієї з фракцій ОУН. К. Один з лідерів
ОУН ( м ), поет. Л. Закарпаття. М. Трансніст-
рія. Н. Прифронтові області.О.
Райхскомісаріат « Україна».Р. Дистрикт « Галичина».
За кожну правильну відповідь 0,5 б.
Тестова робота з історії України для 10-А
за темою Україна в роки Другої світової
війни
термін
виконання 29.05. 2 урок. 1 варіант.
1.Співвіднести термін з його характерною ознакою. А. «Українська карта». Б. «Українське
питання». В. Пакт Ріббентропа – Молотова. Г. Договор про дружбу й кордон. Д.
Латвія. Є. Литва. Ж. Сушко. З. Ватутін. І. Берест. К. Бессарабія. Л. Північна
Буковина. М. Тимошенко. 1. Найпомітніша фігура закритого процесу у Львові. 2.
23.08.1939. 3. командир українського
легіону створеного абвером. 4. Начальник штабу Українського фронту. 5.
28.09.1939. 6. Комплекс проблем у міжнародних відносинах пов’язаних із
українською проблемою в міжвоєнній Європі. 7. Держава, яка за таємними
протоколами опинилась в зона впливу СРСР. 8. Командувач Українського фронту. 9.
Це питання про роль українського фактора у внутрішньому житті держав, до складу
яких входили українські землі. 10. Регіон, який СРСР окупує в 1940 році. 11.
Держава, яка за таємними протоколами опинилась в зоні впливу Німеччини. 12.
Регіон, який за таємними протоколами опинився в зоні впливу СРСР.
2. Установіть відповідність. 1. Олексій Берест. 2. Кузьма Дерев’янко. 3. Сидір Ковпак. 4.
Кожедуб. 5. Тарас Боровець. 6. Олег Ольжич.
7. Ярослав Стецько. 8. Роман Шухевич.
9. Львів. 10.Одеса. 11. Рівне. 12.
Ужгород. А.Військовий діяч, командувач 3, згодом 2
Українським фронтом. Б. Генерал, приймав
капітуляцію Японії в 1945 р. В. Командир
партизанського з’єднання, двічі Герой
Радянського Союзу. Г. Лейтенант, що встано-
вив Прапор перемоги над рейстагом. Д.
Пілот, збив понад 60 літаків ворога, тричі Ге-
рой Радянського Союзу. Є. Командир УПА. Ж.
Голова українського уряду, створеного
у Львові 30.06..1941. З. Командир «
Поліськой Січі» з псевдонімом Т.Бульба.І. Лідер
однієї з фракцій ОУН. К. Один з лідерів
ОУН ( м ), поет. Л. Закарпаття. М. Трансніст-
рія. Н. Прифронтові області.О.
Райхскомісаріат « Україна».Р. Дистрикт « Галичина».
За кожну правильну відповідь 0,5б.
Итоговая работа по Истории Украины. 8 класс
Тема: Украинские земли в 20-90-х гг. XVIII в.
Дата 29.05. 4урок.
Выберите правильный вариант.
1. Укажите, когда вышел царский указ об окончательной ликвидации гетманства в
Украине.
А. 1764 г.
Б. 1768 г.
В. 1775 г.
Г. 1783 г.
2. Укажите, какие украинские земли вошли в состав Российской империи в
результате русско-турецких войн второй половины XVIII в.
А. Правобережная Украина
Б. Закарпатье
В. Восточная Галичина
Г. Южная Украина
3. Установите хронологическую последовательность событий второй половиныXVIII в.
А. Ликвидация полково-сотенного строя в Слободской Украине
Б. Прекращение деятельности Второй Малороссийской коллегии
В. Присоединение к России территории Правобережной Украины
Г. Закрепощение крестьян Левобережья и Слобожанщины
4. Установите соответствие между именем исторического деятеля и его краткой
характеристикой.
1. М. Зализняк; 2. П. Калнышевский; 3. О. Довбуш; 4. И. Гонта
А. Фастовский полковник, возглавивший восстание на правобережье
Б. Предводитель гайдамаков во время Колиивщины, казацкий атаман,
возглавивший повстанцев, которые собрались в урочище Холодный Яр
В. Сотник Уманского полка, который в годы Колиивщины в ходе взятия
гайдамаками Умани перешел на сторону восставших
Г. Знаменитый предводитель повстанцев, который нападал на шляхетские имения
на Коломыйщине, Буковине, в Закарпатье
Д. Последний кошевой атаман Запорожской Сечи перед ее ликвидацией по
приказу Екатерины II
5. Установите хронологическую последовательность событий второй половиныXVIII в.
А. Второй раздел Польши
Б. Присоединение Крыма к Российской империи
В. Присоединение Галичины к владениям австрийских Габсбургов
Г. Начало Колиивщины
6. Дайте определение понятия.
Паланка – это…
Тестова робота з
Громадянської освіти
за темою Україна – член європейського та світового співтоваривства
17.05. 1 варіант, термін виконання
10-А – 16:30 -17:15. 10-Б -17:00 -17:45.
1.Співвіднести термін з його характеристикою.А. Україна –
повноправний член організації. Б.
Україна
– асоційований член організації. В. Україна прагне до членства в цій
організації.
1.ЄС.
2. Рада Європи. 3. ОБСЄ. 4. ГУАМ. 5. ОЧЄС. 6. ЦЄІ. 7. СОТ. 8. ООН. 9. НАТО.
2. Розташувати в хронологічній послідовності
дату коли Україна почала співробітництво з..
А. РЄ. Б. ЄС. В. ОБСЄ. Г. ГУАМ. Д. ОЧЄС. Є
ЦЄІ. Ж. СОТ. З. ООН. І.Програма НАТО « Партнер-
ство заради миру».
Тестова робота з
Громадянської освіти
за темою Україна – член європейського та світового співтоваривства
17.05. 2 варіант, термін виконання
10-А – 16:30 -17:15. 10-Б -17:00 -17:45.
1.Співвіднести термін з його характеристикою.А. Україна –
повноправний член організації. Б.
Україна
– асоційований член організації. В. Україна прагне до членства в цій
організації.
3.ЄС.
2. Рада Європи. 1. ОБСЄ. 4. ГУАМ. 5. ОЧЄС. 6. ЦЄІ. 9. СОТ. 8. ООН. 7. НАТО.
2. Розташувати в хронологічній послідовності
дату коли Україна почала співробітництво з..
З. РЄ. В. ЄС. Б. ОБСЄ. І. ГУАМ. Ж. ОЧЄС. Є
ЦЄІ. Д. СОТ. А. ООН. Г.Програма НАТО « Партнер-
ство заради миру».
Підготовка учнів до участі у Всеукраїнських конкурсах
Трикомандний раунд
|
Чотирикомандний раунд
|
|||||||
Дія
|
Дія
|
|||||||
Команда
|
l
|
ll
|
lll
|
Команда
|
l
|
ll
|
lll
|
lV
|
1
|
Д
|
Р
|
О
|
1
|
Д
|
С
|
Р
|
О
|
2
|
О
|
Д
|
Р
|
2
|
О
|
Д
|
С
|
Р
|
3
|
Р
|
О
|
Д
|
3
|
Р
|
О
|
Д
|
С
|
4
|
С
|
Р
|
О
|
Д
|
№
|
Вид діяльності
|
Бали
|
1.
|
Визначення власної
позиції
|
+ 2 бали
|
2.
|
Суттєвє зауваження
|
+ 1 бал
|
3.
|
Переконливий аргумент
|
+ 1 бал
|
4.
|
Чи наведено аргументи,
що відповідають темі
|
+ 1 бал
|
5.
|
Чи були спростовані
аргументи опонентів
|
+ 2 бал
|
6.
|
Чи був виступ емоційним
|
+ 1 бал
|
7.
|
Залучення до дискусії
інших учасників
|
+ 1 бал
|
8.
|
Уточнююче запитання, що
просуває дискусію уперед
|
+ 1 бал
|
9.
|
Виявлення протиріч у
позиціях учасників дискусії
|
+ 2 бали
|
10.
|
Пасивність у дискусії
|
-1 бал
|
11.
|
Перебивання інших
|
-1 бал
|
12.
|
Намагання говорити
тільки самому/самій
|
-1 бал
|
13.
|
Загальна сума балів
|
9
|
- недосконала структура доповіді, відсутність посилань на
наукову літературу.
- підміна опанування рецензуванням (нерозуміння різниці між
опануванням і рецензуванням).
- відсутність власної точки зору.
- нечітке визначення понять і хронологічних меж питання.
- недостатнє використання джерельної бази.
- слабка аргументація.
- нераціональне використання часу доповіді (опанування,
рецензування), використання зайвої інформації.
- наявність мовленевих помилок, низький рівень ораторських
здібностей.
- Вестфальська система закріпила в міжнародному праві право
сильного.
- Вестфальська
система не заборонила, а дозволила насильницькі загарбницькі війни.
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьІнформація про технологію гри на турнірі для мене просто знахідка! Дякую!
ОтветитьУдалить